#34606 - cinema networking t4-e5 -

1. Drop ID #34606 - CINEMA NETWORKING T4-E5 -

Hi, my POAP has been successfully authorized and I have my Mint links.
But I have not received the authorization of the secret word nor the QR code and it has been more than 24 hours since the request.

You’ve submitted a petition to drop POAPs with Website

Your 50 POAPs will be available to mint at POAP for the following drop once your petition is reviewed:

You’ve submitted a petition to drop POAPs with Secrets

Your 100 POAPs will be available to mint with the following secret once your petition is reviewed:

CinemaT4E5

Hey @EduardoSMG

:warning: This is a public forum, please don’t share Secret Words or Secret Websites here. Your POAPs could be leaked.

How do you plan to distribute the POAPs? As your event is a live streaming, the appropriate distribution method would be Secret Word (not website). Can you please change the word and make it difficult to guess?

:white_check_mark: Here are some tips to avoid farming:

• Use a random Secret; don’t use a word that is in the title of your drop. For example, for a drop titled “Isabel’s Birthday at Ahupulco,” a secret word like “WeLovePuppies” is fine, but “IsabelAhupulco” is easy to guess and should not be used.
  • Activate the Secret only at the start of your event and deactivate it as soon as it finishes.
  • Only say the word verbally (don’t share it by DM or elsewhere online).

Let us know once you’ve changed the secret word and we’ll review your petition again :slight_smile:

1 Like

Gracias Fiore!
No se me ocurrió que mi palabra secreta podría filtrarse por ese error.
Ya corregí la palabra secreta y está a la espera de su aprobación.

Espero que pueda funcionar ya que mi evento inicia en 5 horas.

Gracias!

Hola Eduardo!

Perdón la demora, vi tarde tu respuesta.
Veo que tienes mint-links aprobados y que hay 2 POAPs minteados. Puedes entregar los POAPs utilizando este método?

Secret Word no es un método adecuado para eventos pasados.

Hola Fiore, si muchas gracias.
Así lo hice. De hecho debería de tener al rededor de 15 POAPs minteados, pero no se por qué solo registra 2.
Lo menciono con tal seguridad, porque los links ya tienen la cuenta de correo registrada, y varios de los participantes me compartieron emocionados una captura de pantalla con el POAP y minteado.

Quizá se actualizará el sistema.

muchas gracias.

1 Like

Gracias a ti y disculpas nuevamente por la demora.

Espero que hayas disfrutado el evento y que tus participantes disfruten de su POAP! :slight_smile:

Aprovecho para dejarte una web donde puedes encontrar todo el ecosistema de POAP: https://poap.directory/

Que tengas un gran día.

Fiore